Newsletter -10% na kupovinu
0
Vaša košarica je prazna
Trebate pomoć pri kupovini?

Često postavljana pitanja

1.) Gdje vam se nalazi trgovina?

Imamo tri salona namještaja:

  • Salon Sesvete (stari Getro centar)

Ljudevita Posavskog 5, 10 360 Sesvete

  • Salon Jankomir

Velimira Škorpika 11, 10 000 Zagreb

 

 

2.) Koje vam je radno vrijeme?

Salon Sesvete

Ponedjeljak – petak 09:00 – 20:00

Subota: 09:00 – 16:00

Nedjeljom, blagdanima i praznicima ne radimo.

Salon Jankomir 

Ponedjeljak – petak: 10:00 – 20:00

Subota: 10:00 – 20:00

Nedjeljom: 10:00 - 18:00

Webshop podrška

Ponedjeljak – petak 08:00 – 16:00

Subotom, nedjeljom, blagdanima i praznicima ne radimo.

 

3.) Koji su načini plaćanja?

Preko webshopa moguće je jednokratno plaćanje karticom, obročno plaćanje karticom, te bankovnom uplatom po ponudi.

Online plaćanje je moguće karticama: 

  • American Express
  • Maestro
  • Mastercard
  • VISA
  • Diners club

Obročno plaćanje moguće je za iznose veće od 500,00 kn do 12 rata beskamatno, a za sljedeće kartice: 

  • American Express
  • Diners Club
  • Maestro, Mastercard i VISA Zagrebačke, Privredne i Erste banke

U salonu možete platiti gotovinom, zatražiti ponudu pa platiti bankovnim putem, te obročno. U slučaju obročnog plaćanja, nema gotovinskog popusta, pa je cijena uvećana za 10% ovisno o tome kojom karticom i na koliko rata plaćate.

 

4.) Kako mogu naručiti namještaj?

Namještaj možete naručiti putem naše web stranice, e-mailom na: info@concordia.hr (u e-mail je potrebno navesti puno ime i prezime, adresu za dostavu i poštanski broj, kontakt broj telefona, preferiranu vrstu plaćanja, poveznicu na željene proizvode ili šifre istih, kao i eventualne dodatke, boje i ostale opcije), te pozivom na broj:  01 2058 796 .

Za aktivaciju narudžbe, potrebno je uplatiti minimalno 30% avansa, zatim Vas kontaktiramo u roku od jednog radnog dana, potvrđujemo podatke s narudžbe i  šaljemo narudžbu proizvođaču. Čim nam narudžba stigne na skladište, kontaktiramo Vas radi plaćanja preostalog iznosa i po vidljivoj uplati dogovaramo dostavu. 

 

5.) Koji su podaci za uplatu?

IBAN: HR5723600001102698157

Banka: Zagrebačka banka

Model: 00 / 01 / 99

Poziv na broj: (broj ponude)

Opis plaćanja: Uplata prema ponudi (broj ponude)

 

6.) Dostavljate li namještaj?

Nemamo vlastitu dostavnu službu, ali možemo organizirati dostavu preko naših vanjskih suradnika. Cijena dostave ovisi o dimenzijama paketa i udaljenosti mjesta u koje se dostavlja. Cijenu možete vidjeti kraj svakog pojedinačnog proizvoda klikom na gumbić u obliku kamiončića na kojem piše: "Izračunaj cijenu dostave". Klikom na taj gumbić, otvara se dijalog u kojem je potrebno upisati poštanski broj, a na temelju njega Vam stanica izračuna točnu cijenu dostave. 

Ukoliko naručujete više od jednog proizvoda, cijena dostave za svaki proizvod se ne zbraja, već je cijena dostave svih željenih proizvoda jednaka cijeni dostave najvećeg od odabranih proizvoda. 

7.) Koji je rok isporuke?

Ispod svakog pojedinačnog proizvoda naveden je rok isporuke u tjednima.  Rok isporuke je vrijeme dostave definirano od strane proizvođača, pa varira od proizvoda do proizvoda. Moguće su varijacije u slučaju neočekivanih i izvanrednih okolnosti, a u tom slučaju možete tražiti da Vam se isplate kamate na uplaćeni iznos.

 

8.) Imamo li garanciju na namještaj?

Uz svaki proizvod dobivate godinu dana garancije. U slučaju bilo kakvih proizvodnih ili dostavnih nedostataka, reklamaciju šaljemo proizvođaču i dogovaramo rješenje u najkraćem mogućem roku.

 

9.) Kako mogu otkazati narudžbu?

Narudžbu možete otkazati mailom na: info@concordia.hr.

 

10.) Mogu li vratiti namještaj i dobiti povrat novca ako nisam zadovoljan isporučenim?

Svaki kupac ima pravo na povrat nekorištene robe u roku od 14 dana od dana dostave bez navođenja razloga. Za ostvarivanje prava na jednostrani raskid ugovora, molimo vas da nas o svojoj odluci obavijestite slanje nedvosmislene izjave putem elektroničke pošte na: info@concordia.hr ili putem obrasca za jednostrani raskid ugovora na našoj stranici, a svakako prije isteka roka. U e-pošti potrebno je navesti: ime i prezime, broj narudžbe, kontakt broj telefona, te broj računa na koji je potrebno vratiti novac.

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana sklapanja ugovora, tj. od dana izdavanja račun. Povrat robe vrši kupac o vlastitom trošku i u vlastitoj organizaciji. Rok u kojem vršimo povrat novca je 2 radna dana od trenutka povratka robe na naše skladište, osim u slučaju da je usmeno dogovoreno drugačije. Povrat novca vrši se na bankovni račun klijenta u ime vraćanje robe ili se radi storno kartične transakcije, a ovisno o načinu plaćanja. 

Pravo na jednostrani raskid ugovora gubi se u slučaju da je namještaj sastavljen i korišten. Povrat novca može se izvršiti isključivo za robu, nije moguće dobiti povrat novca za usluge - primjerice: dostava, montaža, unos namještaja na kat i slično. Navedene su usluge nepovratne.