Newsletter -10% na kupovinu
0
Vaša košarica je prazna
Trebate pomoć pri kupovini?

Jamstvo, reklamacije i povrat robe

Jamstvo

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima (članci 400-422).

  • Jamstvo je na sav namještaj propisano u trajanju od godinu dana. Garancija vrijedi od datuma primitka robe. Concordia može namještaj zamijeniti (ili zamijeniti dio namještaja) ili izvršiti povrat robe i novca po vlastitom nahođenju. 
  • Jamstvo električnih uređaja ovisi od uređaja do uređaja, a za isti se servisiraju u ovlaštenim servisima. 
  • Svi proizvodi imaju dolaze s deklaracijom, jamstvom i uvjetima korištenja. Preporučamo da prije sastavljanja namještaja detaljno proučite upute za sastavljanje i uvjete korištenja. 
  • Uvjeti jamstva su sljedeći: Proizvod se obavezno mora sastaviti strogim praćenjem uputa za sastavljanje namještaja; Proizvod se smije koristiti jedino i isključivo u svrhe za koje je namijenjen; Proizvod se mora održavati u skladu s uputama za održavanje poštujući pravila zaštite.
  • Jamstvo se odnosi jedino i isključivo na proizvodne ili dostavne nedostatke u kvaliteti proizvoda. Svi nedostaci i oštećenja nastala standardnim trošenjem materijala, odnosno standardnim starenjem proizvoda, ne ulaze pod jamstvo proizvoda. 
  • Kupac gubi pravo na jamstvo ukoliko: Montaža namještaja nije izvršena točno slijedeći upute za sastavljanje; Proizvod je oštećen krivnjom kupca; Proizvod je oštećen djelovanjem više sile (npr. poplava, požar, prirodna katastrofa, eksplozija i sl.)

U slučaju da primijetite bilo kakvo oštećenje ili nepravilnosti namještaja u upotrebi, molimo vas da nam se javite na mail: info@concordia.hr.

Ukoliko su nepravilnosti primijećene za vrijeme jamstvenog roka, a ulaze u nepravilnosti koje su obuhvaćene važećim jamstvom, Concordia se obavezuje da će ispraviti, zamijeniti ili kompenzirati proizvod o vlastitom trošku u roku od 60-90 radnih dana.


Reklamacije

U slučaju da primijetite bilo kakve nepravilnosti kod svog namještaja, molimo vas da slijedite sljedeće korake:

  • Ukoliko je riječ o oštećenju, obavezno slikati dio namještaja koji je oštećen na način da se na slici neupitno i jasno vidi oštećenje ili eventualni nedostatak. 
  • Na uputama za sastavljanje zaokružiti dio koji nedostaje ili je oštećen na način da se na slici neupitno i jasno vidi oštećeni dio ili dio namještaja koji nedostaje. 
  • Poslati slike s objašnjenjem na: reklamacije@concordia.hr

Rok za rješavanje reklamacija kreće tek od trenutka kad su nam poslane sve relevantne informacije. Postoji mogućnost da ćemo Vas tražiti dodatne informacije ili slike ovisno o informacijama koje su proizvođačima potrebne za realizaciju reklamacija. 

Kao rješenje reklamacije, možemo Vam ponuditi dvije opcije: 

  • Narudžba zamjenskog dijela ako je isto moguće ili posjeta servisnog tima dobavljača kako bi riješili reklamaciju na licu mjesta
  • Povrat određenog iznosa unutar kojeg sami možete popraviti oštećeni namještaj.

Povrat novca i robe ili zamjena proizvoda za novi vrši se isključivo u situacijama kada nam je isto odobreno od strane proizvođača. 


Prigovori

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/2014), prigovor možete poslati:

  • putem elektroničke pošte na: info@concordia.hr
  • pisanim putem na: Home Collection d.o.o., Ljudevita Posavskog 5, 10 360 Sesvete

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, na prigovor ćemo Vam odgovoriti na isti način kojim je prigovor nama upućen i to u roku od 15 dana od primitka prigovora. U suprotnom se Kupac može obratiti Državnom inspektoratu ili Udruzi za zaštitu potrošača.


POVRAT ROBE

Jednostrani raskid ugovora

Uvjeti za povrat nekorištene robe

  • Svaki kupac ima pravo na povrat nekorištene i neotpakirane robe u roku od 14 dana od dana dostave bez navođenja razloga. 
  • Za ostvarivanje prava na jednostrani raskid ugovora, molimo vas da nas o svojoj odluci obavijestite slanje nedvosmislene izjave putem elektroničke pošte na: info@concordia.hr ili putem obrasca za jednostrani raskid ugovora na našoj stranici, a svakako prije isteka roka. U e-pošti potrebno je navesti: ime i prezime, broj narudžbe, kontakt broj telefona, te broj računa na koji je potrebno vratiti novac.
  • Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana sklapanja ugovora, tj. od dana izdavanja računa.
  • Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete pronaći na linku: „Obrazac za jednostrani raskid ugovora“
  • Povrat robe vrši kupac o vlastitom trošku i u vlastitoj organizaciji
  • Rok u kojem vršimo povrat robe je 2 radna dana od trenutka povratka robe na naše skladište, osim u slučaju da je usmeno dogovoreno drugačije
  • Povrat novca vrši se na bankovni račun klijenta u ime vraćanje robe ili se radi storno kartične transakcije, a ovisno o načinu plaćanja. Povrat novaca i robe vrši se isključivo poštujući zakone Republike Hrvatske. 
  • Pravo na jednostrani raskid ugovora gubi se u slučaju da je namještaj sastavljen i korišten.
  • Povrat novca može se izvršiti isključivo za robu, nije moguće dobiti povrat novca za usluge - primjerice: dostava, montaža, unos namještaja na kat i slično. Navedene su usluge nepovratne. 

 

 


Obrazac za reklamaciju

*Potvrđujem da sam pažljivo pročitao/pročitala uvjete i odredbe reklamacije te potvrđujem da su svi podaci navedeni u ovom obrascu ispravni.